Friday, April 14, 2006

Början och slut

Jag har äntligen gjort slut på min första film i Dianan. Gjort slut på och skickat in för framkallning. Varandes en icke-kemisk fotograf har jag inget i framkallningsväg hemma och minns knappt hur det var man gjorde så det verkar så mycket enklare att låta Crimson fixa det åt mig. Då får jag dessutom negativen skannade så de funkar i mitt digitala mörkrum.
Jag längtar lite fånigt efter att få tillbaka filmen, det känns som början av nåt nytt, nåt roligt.

I väntan på så blir det lite andra analoga bilder







En tid är till ända.
Det har varit två roliga, givande, ibland jobbiga men alltid lärorika år med Bella Pictura. Jag har fått ynnesten att lära känna helt underbara människor och lära mig massors om såväl människan, bilden som om mig själv. Men det var tid att göra nytt och göra annat.

Tillsammans, ställde Bella Pictura ut på Elmia Foto&Video-mässa. Som alltid var det en glädje att träffas och såklart blev det massor med bilder, från mässan o utställningen.
Ett urval och en länk till resten:















För fler bilder klicka här

Till Bellorna: ett tack för tid tillsammans och en glad kram inför år som kommer

/emtre

0 Comments:

Post a Comment

<< Home