Tuesday, April 26, 2005

Ibland känner jag inte för att prata om foto, om bilder, om skapande och planer och varför eller hur - vilket är lite oväntat från den överanalyserande, hyperverbaliserande varelse som är jag. Men ibland känner jag att allt pratet om egentligen bara är en gigantisk fördold egotrip, vi lådsas prata om bilder men egentligen vill vi få prata om oss själva och givetvis få bekräftelse på våra skapande genier, givetvis ännu ej uppskattade lätt lidande skapande genier - Ibland ... eller så är jag bara ogin nu igen .... inte otänkbart, det händer ju emellanåt.

För det mesta älskar jag diskussionen om bilden, min nyfikenhet leder mig i oanade riktningar, men som sagt ibland så ... tror jag ogillar när jag inte får nyfikna mig dit jag vill ifred. Men så är jag oftare intresserad av det som du inte ville berätta än det du berättade.

Till nåt annat: Helgen var Bella-utställning! Äntligen!
och det gick bättre än någonsin drömt eller förväntat. Bilder finns här

0 Comments:

Post a Comment

<< Home