Sunday, May 13, 2007

Utveckling och stagnation

Det står lite still. Det blir bilder men inte så ofta som jag skulle vilja och inte så bra som skulle kännas bra. Den senaste veckan har det knappt blivit några bilder alls, men så har allt gått ett-i-ett och jobbet tagit lite mer tid än vad som fanns.

Torsdagens fyra timmar på tåg Falun tur o retur ägnades åt funderaderingar på kloning och pressfotografer med utgångspunkt debatten i Adam Haglunds blog.
Debatten är både förutsägbar och samtidigt inte. Argumenten känns igen men samtidigt så drabbas jag av känslan av att det är nåt som väldigt uppenbart och självklart som förbises. Jag försöker samla tankarna och ser om jag fångar det.







/emtre

Labels:

2 Comments:

Blogger Adam said...

tycker det är tjusiga bilder! är det "mobilderna"? eller vad är tanken bakom?

och kloningen: egentligen är debatten i sig ganska ointressant - det är ju en skitsak egentligen - men på det sätt det debatteras gör att det blir intressant ändå...
själv slipar jag nu på de sista argumenten. får se när jag får ur mig dem.

9:50 AM  
Blogger Katarina Bildström said...

Sanslöst fina bilder...

10:55 AM  

Post a Comment

<< Home