Wednesday, May 04, 2005

Regntunga skyar

Idag var softboxdag för Uppsalavädret och även om jag älskar ljuset och skuggorna så har jag en hemlig förälskelse i den stormmolnsfyllda himlen. Världen är kontrastlös och ljuset låter mig leka precis som jag vill ... himlen får en egen identitet och går att använda i bilden utan att allt blir sådär överblått.



Det är helg ett par dagar nu. Efter två veckor av 'håll-ut-bara-lite-till' så är det vila och lugn ett par dagar. Jag har saker som vill göras men få måsten och jag har lite bildidéer som kanske vill fångas, vi får se, men där finns en glädje som kanske blir bild.

Jag vandrade med kameran efter jobbet idag. Det blev ... inte jättebra, men det blev i varjefall och allt annat oaktat ... så är det i varjefall en början.
God helg!
/emtre





0 Comments:

Post a Comment

<< Home