Thursday, October 11, 2007

Galna idéer



Det finns nåt härligt med galna idéer. De där som inte tar hänsyn till rädslor eller begränsningar eller odds eller troligheter, som bara är optimistiskt härligt hoppfulla. Jag hittade ett stipendium jag ska försöka söka.
2-4 veckor i USA. Det vore så roligt. Och jag skulle kunna söka för att använda fotografin som medel att uppfylla syftet med resan, jag skulle kunna göra det som ett fotoreportage. Jag ler lite fånigt framför datorn. Det vore så kul. Jag tror t om jag tror jag kanske har ett ämne som vore relevant.

Givetvis kommer det vara massor med sökande, och jag vet inte varför jag tror jag skulle kunna få det. Eller egentligen varför jag tror jag skulle klara att göra ett reportage. Men jag tror det. Jag bara tror det. Galet va.

Så nu ska jag bara knåpa ihop en ansökan. Bara ...
Håll tummarna för mig.

Jag lär behöva det.

Labels:

1 Comments:

Blogger Fotograf Mats Lindfors said...

Härligt tänkt, satsa bara du.

10:11 PM  

Post a Comment

<< Home