Sunday, September 30, 2007

Läsvärda bloggar

Det finns en speciell glädje i att hitta en ny bra blog eller att hitta tips om bloggar som leder vidare till bra bloggar. Så det kändes som att det var dags att tipsa om några som jag läser dagligen:

Adam Haglunds blog ah! fotojournalist blog
Göran Segeholms blog Räta linjen
Den anonyma bloggen A photo editor

Så några jag hittade för några veckor sen som känns som att de kommer hålla att läsa ett bra tag:
Den anonyma bloggen A visual society
Jörg M Colbergs blog Conscientious
Martin Fuchs blog Journal of at Photographer

Det är så spännande att genom bloggar få inblick i verkligheter och funderingar som man aldrig annars skulle komma i kontakt med. Och desto mer jag ser av världen (här specifikt den fotografiska världen) desto mer påmins jag om hur lite jag vet och hur mycket det finns där ute att lära. En internetbaserad gåva att det går att ta del av.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home